Hop til hovedindholdet

8400 Ebeltoft

SKYkids børnelejr 2018

Arrangementsbeskrivelse

Velkommen til Frikirkens børnelejr 2018!

Du kan læse mere om lejren på Frikirkens hjemmeside: http://frikirkenranders.dk/skykids-lejr/
Fortsæt her på NemTilmeld for at tilmelde jer lejren. :)

------------ BILLETTYPER ---------------

Hvis du kun tilmelder ét barn, vælg da "1. barn" som billettype.

Ved flere børn, får du mængderabat, så 2. barn er billigere, og 3. barn billigere endnu. Derefter er det gratis. Ved flere børn skal du vælge billettype og så lægge dem i kurven enkeltvis, da man kun kan vælge én billettype ad gangen.

Tilmelder du voksne fra din familie, f.eks. dig selv, tæller du også med som et barn. For eksempel: Du og dit barn vil gerne med på lejren. Du tilmelder dit barn med billettypen "1. barn" og du tilmelder dig selv som "2. barn". Voksne er meget velkomne og regnes som frivillige hænder, som kan blive sat til lidt af hvert! Vi håber på endnu en "luksuslejr" med rigelige hænder.

Ledere og frivillige på lejren har ikke gratis billetter og betaler på lige fod med alle andre.

------------ FRIST ------------

Bemærk at TILMELDINGEN LUKKER TORSDAG D. 14. JUNI